Diskuse

Volte Miloše!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Člověče já už čtu je názvy článků.

No, když chceš volit pana Zemana

tak si ho v klidu vol,

ale nemusíš do toho tlačit všechny ostatní.

Ale třeba o tom budou taky přemýšlet!;-D

0 1
možnosti
Foto

Jakube, VYNIKAJÍCÍ POINTA ve Vašem článku Volte Miloše! Celé jste to pojal velmi obratně. Ač to mohlo být kratší. Kolega bloger Václav Král

1 0
možnosti

J88a74r12a 36R48a28n87k

25. 1. 2013 23:15

Mne ta delka nevadila, naopakR^R^

0 1
možnosti
Foto

Mít dneska Miloše na tapetě je pro příznivce K.S. IN. Jen tak dále, aspoň se smějeme.R^

3 7
možnosti

Na tapetě je i Karel, takže je to fifty fifty.....

3 2
možnosti
Foto

Víte, co se mi na tomto článku líbilo? Jak jste si krásně pohrál s větami. Jako Miloš, a tak dostal dnes ode mě hlas. Jo, a dnes má svátek, tak všechno nejlepší a hlavně, ať mu to tentokrát vyjde! R^:-)

4 8
možnosti
Foto

L25u59b91o87r 49J73o84š12t

25. 1. 2013 17:10

Karma, naprostý souhlas. Jen doplním činnost, ve které byl Miloš vždy mistr. Na špinavou práci si vždy bral ty vhodné bezskrupulózní lidi, v případě, že to "prasklo" jen řekl: "Bylo to pochybení mých spolupracovníků, omlouvám se, ihned jsem je vyhodil"... Při tolika lumpárnách, co se staly by musel mít opravdu "smůlu na lidi".

5 3
možnosti
Foto

Už toho nechte, to vás to ještě baví?

5 1
možnosti

Vzhledem k tomu, že jsem zjistil, že tento autor svůj předchozí článek napsal dne 7.5.2012, tak bych řekl, že jste si zrovna toho pravého nevybral. K těm, co tady články o prezidentské volbě tapetují každý den (někteří i několikrát denně) tento autor opravdu nepatří.

5 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Blázen, co staví na poušti most. 

Seznam rubrik